Kogo potrzebuje dobra agencja reklamowa?

email-marketing-3012786_1280

Dziś każda firma chcąca zaistnieć na rynku musi się reklamować. Oczywiście możemy robić to na własną rękę, jednakże czasami warto zaufać agencji reklamowej, mającej doświadczenie w tworzeniu komunikatów, które są skuteczne i przekładają się na rosnące wyniki sprzedażowe. Za każdym pojedynczym sukcesem stoi sztab ludzi, tworzący na co dzień jeden zgrany zespół. Kto pracuje w takiej firmie i za co jest odpowiedzialny?

Będzie ciężko

Zakładając taką agencję, w jej początkowym okresie będziemy musieli wejść w buty kilku funkcji i swoimi umiejętnościami obdarzyć kilka stanowisk. Wraz z postępującym rozwojem i budowaniem coraz silniejszej pozycji na rynku, będziemy w stanie zatrudnić większą liczbę specjalistów, tworząc zespół, w którym każdy będzie zajmował się tym, co umie robić najlepiej. Podzielmy ich na pewne grupy.

Ci kreatywni…

Podstawą dobrej reklamy są słowa. Wszystkie teksty do treści reklamowych, nieważne jakich, powstają spod ręki copywritera. Musi się on wykazać nie tylko prawdziwą wolnością w odbieraniu słów, ale także tworzyć treści, które zostaną zapamiętane. Uzupełnieniem jego pracy jest to, co stworzy grafik. Jest w stanie stworzyć wszystko, co związane ze wizualnym przedstawieniem życzeń klienta. Fotograf natomiast swoimi działaniami jest w stanie przedstawić produkt tak, aby wyglądał on lepiej, niż można to sobie wyobrazić. Tak właśnie działa to w Krakowskiej agencji reklamowej, którą znajdziecie na: https://www.roxxmedia.pl.

… i ich menadżerowie

stanowiska menadżerskie i ich ilość będzie zależeć od tego, jaką strukturę ma dana agencja. Jednakże każda z nich posiada Project Managera, będącego głównodowodzącym danego projektu i nadzorującego prace nad nim. Niezbędna jest również praca Social media Managera, który zna każdy serwis społecznościowy jak własną kieszeń i wypromuje każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta na nich.

Podsumowanie

Bez tych ludzi, żadna z kampanii reklamowych nie mogłaby powstać, a co dopiero mówiąc o osiągnięciu celu, jakim jest przekonanie klienta do zakupu produktu lub usługi. Nie powinniśmy sami prowadzić działań reklamowych, gdyż mogą być nie tylko nieskuteczne, lecz mogą narazić nas na poważne straty, zarówno materialne, jak i przede wszystkim, wizerunkowe. A to może być warte więcej niż każda suma pieniężna.