Jak stworzyć historię własnej firmy w programie Taxomatic?

jak-stworzyc-historie-wlasnej-firmy-w-programie-taxomatic-1

Wszystko, co robimy dla naszej firmy, buduje jej historię. Księgowość również. Żeby historia ta była dla nas przejrzysta i zawsze dostępna na wyciągnięcie ręki, powinniśmy zdecydować się na korzystanie z jednego z najlepszych programów do księgowania online – Taxomatic. Dopiero, kiedy opanujemy wszystkie funkcje narzędzia, będziemy mogli mówić, że historia naszej firmy jest kompleksowa.

Każdy, kto prowadzi działalność gospodarczą, wie, że budowanie historii rachunkowej firmy to niełatwe zadanie. Składa się przecież na nie sporo elementów i dopiero wypełnienie ich wszystkich pozwoli nam cieszyć się porządkiem w dokumentacji i możliwością patrzenia i analizowania naszych działań zarówno ogólnie jak i szczegółowo.

Taxomatic może nam ułatwić to zadanie dzięki swoim rozbudowanym opcjom, które pozwolą na stworzenie kompletnej i pełnej historii firmy. W jaki sposób?

Budowanie baz danych

jak-stworzyc-historie-wlasnej-firmy-w-programie-taxomatic-2Program pozwala na zbudowanie pokaźnych baz danych, w których zawrzeć możemy zarówno dane naszych Kontrahentów, jak i Pracowników. Dzięki temu działaniu będziemy mogli w każdej chwili mieć pełny wgląd w szczegółowe informacje na temat wyżej wymienionych podmiotów. Informacje o Kontrahentach pozwolą na szybszą komunikację i lepszą współpracę. Natomiast dane Pracowników umożliwią nam wgląd w historię ich zatrudnienia w naszej firmie oraz usprawnią wymianę informacji.

Skanowanie i dodawanie różnorodnych dokumentów

Bardzo trudnym zadaniem jest rzetelne prowadzenie tradycyjnej księgowości opartej na segregatorach wypchanych papierzyskami. O ile rzeczywiste dokumenty są ważne i warto je przechowywać w naszym firmowym archiwum, o tyle szukanie konkretnych faktur czy umów pośród tysięcy kartek może być męczące i czasochłonne. Taxomatic pozwala na regularne skanowanie tych dokumentów i dodawanie ich do segregatora wirtualnego, w którym odnajdziemy interesujące nas pozycje w mgnieniu oka.

Tworzenie zakładek z przychodami firmy oraz jej wydatkami

jak-stworzyc-historie-wlasnej-firmy-w-programie-taxomatic-3Jeśli chcemy sprawnie zarządzać budżetem przedsiębiorstwa, powinniśmy mieć na uwadze pieniądze, które zasilają jego konto, jak i te, które z niego ubywają. Dopiero, gdy uzyskamy równowagę finansową, możemy mówić, że historia naszej firmy jest pozytywna. Co więcej – dzięki programowi Taxomatic możemy przeglądać przebieg naszych wydatków oraz przychodów i móc prognozować stan naszego budżetu w przyszłości lub wprowadzać zmiany, które polepszą jego kondycję.

A to tylko 3 z kilkunastu filarów, na których możemy oprzeć budowanie historii naszej firmy za pomocą narzędzia Taxomatic. Jeśli chcemy aby nasze przedsiębiorstwo działało sprawnie i nie miało problemów finansowych – powinniśmy zainteresować się tego typu rozwiązaniem.

 


Więcej o programie Taxomatic przeczytasz na https://www.taxomatic.pl/